De Muiderpoort Vastgoedbeheer V.O.F.

 

Oostenburgerpark 144

1018 HT Amsterdam

WWW.MPVB.NL

Zakelijke gegevens

 

KvK 71345507

Contactinformatie

 

E beheer@mpvb.nl

020 845 80 60

 

Mannen met een hart voor Amsterdam

Muiderpoort Vastgoedbeheer


MPFull service vastgoedbeheer voor slechts € 42,50 per maand, per verhuurbare eenheid

Wie zijn wij en waar staan wij voor?

 

Bij De Muiderpoort Vastgoedbeheer werken louter gediplomeerde mensen die over een ruime ervaring beschikken. Daarnaast maken wij gebruik van de modernste middelen om zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk te opereren.  Onze visie is dat iedereen graag snel maar zeker ook goed geholpen wil worden en dat liefst voor een gunstig tarief. Om dat te bereiken hebben wij de volgende doelstellingen:

 

  • Wij werken met een duidelijk en scherp tarievenstelsel waarbij wij elk jaar willen gaan voor een kostenbesparing die wij dan door kunnen rekenen aan onze cliënten. Ja, u leest het goed, lukt het ons efficiënter te werken of te groeien waardoor de kosten per eenheid omlaaggaan dan berekenen wij dat voordeel door aan onze cliënten. Ons streven is door groei en betere procesbeheersing onze fee jaarlijks te verlagen;
  • Wij richten ons op beheer in de regio Amsterdam omdat wij deze goed kennen en omdat wij de afstand tussen huurders en ons zo kort mogelijk willen houden. Ook daar zit een kostenvoordeel in en een betere relatie met huurders en verhuurders. Afstand is fysiek maar werkt mentaal door, daar geloven wij in. Maar krijgen wij een paar mooie opdrachten in bijvoorbeeld Utrecht dan willen wij best overwegen daar een filiaal te openen;
  • Ook buiten kantooruren kunt u allerlei informatie inwinnen of meldingen zenden via het klantenportaal op onze website. Wij begrijpen dat niet iedereen kan bellen in de ochtenduren en dat sommige zaken zich voordoen in het weekend of 's avonds en dat u ze dan graag wilt oplossen of inzien. Wij vinden het onzin dat u moet bellen om na te gaan waarom u een aanmaning heeft gekregen of dat u bij een lekkage zelf een loodgieter moet gaan regelen, daar zijn wij voor;
  • Wij werken met een selectie van externe professionals voor bijvoorbeeld onderhoud, fiscaal of juridisch advies, voor een taxatie of een verzekering. Zij dienen allemaal net als wij een helder prijsbeleid, een snelle reactietijd en hoge graad van service- en dienstverlening te hebben. Je bent immers net zo sterk als het team waarmee je werkt;
  • Wij werken zoveel mogelijk digitaal, dit uit milieu- maar ook uit efficiencyoverwegingen. Zo zijn uw gegevens en bijvoorbeeld de status van een klacht direct raad te plegen. Zolang het wettelijk is toegestaan zullen wij de correspondentie per e-mail doen en zowel huurders als verhuurders krijgen bij ons een inlogportaal waarmee u zelf zaken kunt regelen.

Referenties

 

De meeste klanten voor wie wij werken hebben met een van ons in het verleden al gewerkt en dat is blijkbaar goed bevallen. In het algemeen kun je zeggen dat vastgoedeigenaren niet snel van beheerders wisselen maar wij geloven erin dat het verschil in werkwijze en kosten tussen traditionele beheerders en ons kantoor zo groot zijn dat veel vastgoedeigenaren toch de overstap gaan maken. Mocht u graag eens van een cliënt van ons horen of wij echt zo goed zijn dan brengen wij u graag in contact.

 

Enkele uitspraken van hen willen wij u hier niet onthouden:

"Bij die andere beheerders krijg je toch niet de aandacht en de service die wij van jullie gewend zijn"

"Dat is mooi, dat ik zoveel extra's krijg voor bijna de helft van de prijs"

"Wij willen de komende jaren veel op reis en dan wil ik een beheerder waarbij ik weet dat alles geregeld is zoals ik wil dat het geregeld wordt"

 

Duurzaamheid

 

Wij zijn een modern kantoor dat in het midden van de samenleving staat. Daar hoort betrokkenheid bij onze leefomgeving bij. Dus dragen wij ons steentje bij door bewuste keuzes te maken. Zo fietsen wij graag, brengen wij het oud papier (voor zover aanwezig) naar de papierbak en bij elke aanschaf kijken wij ook naar het duurzaamheidsaspect.

 

Verder werken wij zoveel mogelijk digitaal, hebben wij ledverlichting en groene stroom, kopen wij fairtrade koffie en thee en houden wij vooralsnog geen kantoor aan, we werken immers vanuit de cloud. Daarnaast hebben we oog voor ons medemens en helpen graag anderen. Maar er is altijd meer mogelijk en wij staan dan ook altijd open voor tips die leiden tot verbetering van ons duurzaamheid paragraaf.